La Col·lecció creix

14/12/2013

A més dels 4 premis de la 33a edició del Concurs Internacional de Ceràmica, el Museu ha vist incrementada la seua col·lecció de ceràmica contemporània amb la donació de 4 obres. Des d’aquestes línies, el nostre agraïment a a Boon Kiat Seet (Malaysia), Aurora Suárez (Mèxic), Perihan San Aslan (Turqua) i Regina Rodrigues (Brasil), pel seu amable gest. Les seues obres seran exposades al Museu de Belles Arts de Castelló, a partir de finals de gener de 2014, dins la mostra “Ceràmiques del Món. Fons de la col·lecció de Ceràmica Contemporània del Museu de Ceràmica de l’Alcora”.
Sus obras serán expuestas en el Museo de Bellas Artes de Castellón, a partir de finales de enero de 2014, dentro de la muestra “Cerámicas del Mundo. Fondos de la colección de Cerámica Contemporánea del Museo de Cerámica de l’Alcora.